środa, 2 września 2015

OGŁOSZENIE

Drodzy Kochani Czytelnicy!
Moja zwłoka rzeczywiście trwała bardzo długo i bardzo mi wstyd za to, że wystawiam na ciężką próbę Waszą cierpliwość. Choć mogłabym teraz kłamać, to napiszę szczerze, że ostatnie 3 miesiące przeżyłam w zwątpieniu co do Adommy. Przestałam je kojarzyć z prawdziwym Tommy'm Joe Ratliffem. Na szczęście wytłumaczyłam już sobie wszystko i poukładałam wszystkie sprzeczności, którymi żyłam. Wasz niepokój i oddanie dały mi siły, by stworzyć w moim umyśle nowego bohatera (ale tylko dla mnie nowego, Tommy nie zniknie z opowiadania, które przecież jest o nim). Długo myślałam, jak ma się potoczyć fabuła "Miłości z Idola" i teraz już z przyjemnością ogłaszam, że nowy odcinek zaczął się pisać. Może nie mam na to zbyt dużo czasu (pozdrawiam maturzystów), ale postaram się, by wynagrodzić Wam ten pusty czas i na nowo oderwać Was od nudnej codzienności. Nowy odcinek planuję opublikować jak zwykle w piątek - 11 września. Pozdrawiam!

Stay tuned,
Glamtastic Girl

2 komentarze:

  1. Hej znalazłam twojego bloga niedawno i bardzo mi się spodobał. Twoje opowiadanid jest świetne a informacja o kontynuacji jeszcze lepsza. Nie moge sie doczekac następnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    Natrafiłam na Twojego bloga wczoraj i już cały przeczytany
    Piszesz naprawdę świetnie
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń