czwartek, 6 czerwca 2013

Witam Serdecznie!

Witam na blogu Miłość z Idola. To mój debiut na blogu. Zamierzam pisać opowiadanie o tematyce Adommy, w którym jestem prywatnie zakochana. Czytałam wiele opowiadań, których niektórzy autorzy są moim zdaniem wybitnie uzdolnieni. Pozdrawiam Maronę, która zaraziła mnie pisaniem, gdyż to jej Piaskowego Gołębia przeczytałam jako pierwszego. Marona, jesteś moją idolką i autorytetem. Wracając do bloga, wkrótce powinien się pojawić pierwszy odcinek, a temat jest taki:

Adam Lambert zaczyna swoją przygodę w programie American Idol. Tommy Joe Ratliff ma liczne problemy w życiu prywatnym, z którymi tylko dzięki wsparciu będzie mógł sobie poradzić. Ich drogi przypadkowo się splatają, na co żaden z nich nie ma wpływu.

Taki jest ogólny zarys mojego projekciku. Bardzo proszę Glamberts o wsparcie i przyszłe komentarze, uwagi. Bardzo mi na tym zależy, najbardziej na krytyce, bo chcę wiedzieć czy tekst i pomysł będą choć
w połowie tak dobre jak Wasze blogi.

2 komentarze:

  1. Uh mówiłam że cię odwiedzę c:
    No to tak :
    •czytasz wszytskie te blogi które ja ! XD (ja jeszcze trochę innych ) widze dobre gusta , szczególnie co do Adommy, więc licze na ciekawe opowiadanie.
    • zarys opowiadania zapowiada się fajnie, czekam czekam
    • ciekawei mnie, chociaż może jeszcze tego nie wiesz .. ale jak często będą odcinki? ;-;
    • *reklama* zapraszam do mnie c: http://which-from-them.blogspot.com/ *relkama*

    No to życze powodzenia ! i Czekam na początek, będe tu zaglądąc, spodziewaj się dużej ilości bzsensownych komentarzy... dużo komentuję XD
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Piaskowy Gołąb" to również jedno z moich ulubionych opowiadań Adommy. Mam nadzieję, że Twoje również będzie ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń